Η υπηρεσία Elorus Fuse βρίσκεται υπό διαδικασία πιστοποίησης από την ΑΑΔΕ και το περιεχόμενο της ιστοσελίδας είναι ενδεικτικό.

Εγγραφή στην υπηρεσία

Σύμβαση συνεργασίας

Απαραίτητη προϋπόθεση για τη χρήση της υπηρεσίας αποτελεί η σύναψη σύμβασης με την εταιρεία «Elorus Private Company», ως παρόχου της πιστοποιημένης υπηρεσίας ηλεκτρονικής τιμολόγησης Elorus Fuse.

Αρχικά, θα πρέπει να συμπληρώσετε τη φόρμα εκδήλωσης ενδιαφέροντος που βρίσκεται στην ιστοσελίδα https://app.elorusfuse.gr/access-request/.

Αίτηση πρόσβασης στην υπηρεσία Elorus Fuse

Κατά τη συμπλήρωση της αίτησης, καλείστε να δηλώσετε τα εξής:

  • Στοιχεία επιχείρησης: Επωνυμία επιχείρησης και ΑΦΜ.
  • Στοιχεία εκπροσώπου επιχείρησης: Όνομα, Επώνυμο, Ιδιότητα, Email, Τηλέφωνο επικοινωνίας.

Εφόσον βεβαιωθείτε ότι όλα τα στοιχεία είναι ορθά συμπληρωμένα, και κάνετε κλικ στην επιλογή «Δεν είμαι ρομπότ», πατήστε το κουμπί «Υποβολή αίτησης» στο κάτω μέρος της φόρμας για να ολοκληρωθεί η υποβολή της. H αίτηση πρόσβασης στην υπηρεσία δεν είναι δεσμευτική, και αποτελεί το πρώτο βήμα της διαδικασίας σύναψης σύμβασης.

Αφού επεξεργαστεί την αίτηση και επιβεβαιώσει την ορθότητα των στοιχείων νομικού προσώπου μέσω του TAXISnet, το προσωπικό της υπηρεσίας θα επικοινωνήσει μαζί σας, και σε δεύτερο χρόνο θα σας αποστείλει με email (στην ηλεκτρονική διεύθυνση που έχετε δηλώσει στην αίτηση) τη σύμβαση συνεργασίας. Αφού τη διαβάσετε και επιβεβαιώσετε την ορθότητα των στοιχείων αυτής, θα πρέπει να επιστρέψετε τη σύμβαση υπογεγραμμένη απαντώντας στο σχετικό μήνυμα email.

Στη συνέχεια, θα πρέπει να εξουσιοδοτήσετε την Elorus ως πιστοποιημένο πάροχο ηλεκτρονικής τιμολόγησης της επιχείρησής σας μέσω της ιστοσελίδας https://www.gsis.gr/, καθώς και να προχωρήσετε στη δήλωση αποκλειστικής έκδοσης παρόχου Elorus Fuse προς την ΑΑΔΕ, μέσω της ιστοσελίδας https://www1.aade.gr/saadeapps2/bookkeeper-web.

Αντίστοιχα, η Elorus θα θα προσθέσει άμεσα τον οργανισμό σας στον κατάλογο με τις συμβεβλημένες οντότητες και θα κοινοποιήσει τη σχετική εξουσιοδότηση ηλεκτρονικής έκδοσης στοιχείων στην ΑΑΔΕ μέσω της ψηφιακής πύλης myAADE, εντός 10 ημερών από την ημερομηνία σύναψης σύμβασης.

Δημιουργία κωδικού πρόσβασης

Εφόσον η σύμβαση έχει υπογραφεί, θα παραλάβετε ένα μήνυμα email (στη διεύθυνση που έχετε δηλώσει στην αίτηση πρόσβασης), το οποίο περιέχει ειδικό σύνδεσμο URL μέσω του οποίου μπορείτε να δημιουργήσετε τον κωδικό πρόσβασής σας στην υπηρεσία, και να ενεργοποιήσετε τον λογαριασμό σας.

Δημιουργία κωδικού πρόσβασης

Ο κωδικός σας πρέπει να πληροί ορισμένους κανόνες ασφαλείας: Πρέπει να έχει συνολικό μήκος τουλάχιστον 8 χαρακτήρων και να περιέχει τουλάχιστον έναν πεζό, έναν κεφαλαίο και έναν αριθμητικό χαρακτήρα. Ο κωδικός ελέγχεται επίσης ως προς την απλοϊκότητά του, και ενδέχεται να απορριφθεί από την υπηρεσία εάν είναι πολύ κοινός (π.χ. ο κωδικός «Password123» απορρίπτεται).

Καλείστε να είστε ιδιαίτερα προσεκτικοί κατά τη δημιουργία του κωδικού σας. Για λόγους ασφαλείας, η υπηρεσία Elorus Fuse δεν αποθηκεύει τους κωδικούς πρόσβασης των χρηστών, και ως εκ τούτου, σε περίπτωση που ξεχάσετε τον κωδικό σας, η ομάδα υποστήριξης δεν μπορεί να σας βοηθήσει να τον ανακτήσετε. Προβλέπεται, ωστόσο, ειδική διαδικασία δημιουργίας νέου κωδικού, που περιγράφεται σε επόμενο κεφάλαιο.

Για να ολοκληρωθεί η διαδικασία ενεργοποίησης, βεβαιωθείτε ότι αποδέχεστε τους όρους χρήσης της υπηρεσίας, και πατήστε το κουμπί «Ενεργοποίηση».